Saturday, March 2, 2013

第十二


孤单芭蕾
时光在旋转一个人回想重播的快乐时光 
爱情很危险所以要勇敢时间会帮我的忙 
墙上的钟响过了12点爱情也消失了吗 
最后看你一眼顺便告诉你再见了我的国王 
跳支芭蕾 one two three 纪念我爱过你 
往事很美我会踏着回忆的旋律孤单单的跳到天亮 
我不会慢慢慢慢忘记一段爱情 
慌慌张张跟着世界旋转 
麻麻烦烦天天胡思乱想我不会 
我不要忙忙忙忙故意欺骗自己 
平平凡凡忽略我的梦想 
孤孤单单夜夜看着月亮办不到 
为了爱情空转 
拿走你的回忆 
(rap):123 wanna 忘记你 so why don't you 
just gimme some peace i just want to forget 
abourt you but thoughts just keep 
on comin' in not what's agril to do i gotta 
be strong just keep goin; on and 
ireally should have known know all along 
know that even when your're gone i can still carry on 

深呼吸练习忘了你别担心 
我一定可以我相信爱有一种复原的能力 
忘记你爱我的原因 
明天起我不认识你 
谢谢你离开我的世界吧

No comments:

Post a Comment